Yapı Kredi Bankası EFT Saatleri

Banka müşterilerinin en fazla kullanmış olduğu bankacılık işlemleri arasında yer alan para transferleri havale ve EFT olarak ikiye ayrılmaktadır. Havale, aynı bankanın farklı hesapları arasında, EFT ise farklı bankalar arasında para transferi hizmetinden faydalanmanızı sağlamaktadır. Bu bankacılık işlemleri arasında en çok kullanılanı da şüphesiz EFT bankacılık işlemidir. Ülkemizde hizmet veren bankacılık sektörünün öncü kuruluşlarından biri olan Yapı Kredi müşterilerinde de durum aynıdır. Para transferi olarak en fazla EFT işleminden faydalanılmaktadır. Ama bu işlemi kullanırken dikkat edilmesi gereken Yapı Kredi müşterileri için EFT işlemlerin kaça kadar müsaade etmekte olduğudur?

Yapı Kredi EFT ve Zaman Dilimi

Bilindiği üzere EFT işlemi havalenin yanı sıra belirli zaman dilimi arasında gerçekleştirilmektedir. Yapı Kredi Bankası EFT saatleri hafta içi her gün 16.45’e kadar müsaade etmektedir. Durum böyle olunca bankanın müşterileri hafta içi ancak saat 16.45’e kadar farklı bankalar arasında para transferini EFT üzerinden gerçekleştirebilmektedir. Yapmış olduğunuz EFT işlemi Yapı Kredi hesapları arasında herhangi bir yoğunluk söz konusu değil ise 5 ile 10 dakika gibi kısa sürede aktarılırken bu süre bazen 30 dakikayı bulabilmektedir. Yapacağınız EFT işlemlerinde vatandaşların bilmesi gereken en önemli nokta saat 16.45’ten sonra, hafta içi resmi tatillerde ve Cuma günü 16.45’ten sonra yapılacak olan tüm EFT işlemleri ilk mesai gününde gerçekleştirilmektedir. Peki, herhangi bir şekilde EFT ile yapmış olduğunuz para transferi aktarılmadığı durumda ne yapılmalıdır?

Yapı Kredi EFT Sorgulama İşlemi

Yapı Kredi Bankası EFT saatleri zaman dilimi içerisinde yapmış olduğunuz EFT işlemi gerçekleşmediği takdirde ilk olarak yapılması gereken yapmış olduğunuz para transferi işlemlerinizi kontrol etmenizdir. Hesap numaralarında ve tarihlerde hata yok ise hemen bankanız ile görüşmelisiniz. Bunun için 444 0 448 veya 0850 222 0 448 numaralı çağrı merkezi veya Yapı Kredi şubelerinden bir tanesi ile irtibata geçmeniz gerekmektedir. Yapmış olduğunuz görüşmelerde herhangi bir olumsuzluk yok ise bu sefer para transferini gerçekleştirmiş olduğunuz banka ile görüşmeniz gerekecektir.