2015 Garanti Bankası son personel alım ilanları, Garanti bankası hangi birimlerine personel alacak, alınacak persone sayısı ne kadar…
İş Tanımı
Telefon Bankacılığı aracılığıyla Bankacılık hizmeti almak için arayan müşterilerimizin taleplerinin alınması ve gerçekleştirilmesi, ayrıca bankamız ürünlerinin satışının yapılması.
Not:
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi, Garanti Bankası kadrolu çalışanı olup; kariyerlerine bankamızın Çağrı Merkezi, diğer Genel Müdürlük birimleri ve şubelerimizde devam etme imkanı bulunmaktadır.
Kriterlere uygun adayların sınav davetleri e-posta ve sms yoluyla bildirilecektir.
Aranan Nitelikler
Garanti ailesine katılmak üzere Çağrı Merkezi Birimi’mizde bizimle birlikte çalışabilecek çalışma arkadaşları arıyoruz.
– Lisans ya da meslek yüksekokulu mezunu ya da öğrencisiyseniz,
– Henüz 30 yaşını aşmadıysanız,
– İstanbul’da ikamet ediyorsanız (Görev yerimiz Güneşli),
– Askerlik görevinizi tamamlamışsanız ya da en az 1 yıl tecil ettirdiyseniz (erkek adaylar için)
– Haftanın herhangi 5 günü 09:00-18:00 veya 18:00-02:00 ( gece ) saatleri arasında çalışabilecekseniz,
– Kendinizi iletişim becerileri kuvvetli, ikna kabiliyeti gelişmiş, satış yapma konusunda da istekli biri olarak tanımlıyorsanız
Garanti´nin bir parçası olmak ister misiniz ?
Ek Bilgiler
İş Alanı
Müşteri İlişkileri-Crm
Satış-Pazarlama
Organizasyondaki Yeri
Eleman
Çalışma Şekli
Tam zamanlı
Çalışma Yeri
İstanbul Avrupa Yakası – Türkiye
İstanbul Anadolu Yakası – Türkiye
Yayınlanma Tarihi
04. 03. 2015
Sektörler
Banka
Eğitim Durumu
Meslek Yüksekokulu Mezunu
Meslek Yüksekokulu Öğr.
Lisans Öğr.
Lisans Mezunu
Yük. Lisans Öğr.
Yüksek Lisans Mezunu